Про затвердження в новій редакції Положення про систему спостереження та лабораторного контролю субланки Коростенської міської територіальної громади ланки Коростенського району територіальної підсистеми єдиної державної  системи цивільного захисту Житомирської області

27.02.2024 23

Про затвердження в новій редакції  Положення про систему спостереження  та лабораторного контролю субланки  Коростенської міської територіальної  громади ланки Коростенського району  територіальної підсистеми єдиної  державної  системи цивільного захисту  Житомирської області

 

      У К Р А Ї Н А

        Коростенська міська рада Житомирської області

      ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

       Р І Ш Е Н Н Я

 

Від 07.02.2024р. № _62_          

 

Про затвердження в новій редакції

Положення про систему спостереження

та лабораторного контролю субланки

Коростенської міської територіальної

громади ланки Коростенського району

територіальної підсистеми єдиної

державної  системи цивільного захисту

Житомирської області

 

 

Відповідно до статті 35 Кодексу цивільного захисту України, пункту 1 розділу ІІ Методики спостережень щодо оцінки радіаційної та хімічної обстановки, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 27.11.2019 року № 986, розпорядження голови Житомирської обласної державної адміністрації від 27.10.2021року № 604 «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 20.04.2021 року №262», з метою виявлення та оцінки радіаційної та хімічної обстановки, організації та здійснення дозиметричного та хімічного контролю на території субланки Коростенської міської територіальної громади ланки Коростенського району  територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області, керуючись пп. 6 п. б ч 1 ст.33 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради

 

РІШАЄ:

 

  1. Затвердити в новій редакції Положення про систему спостереження та лабораторного контролю субланки Коростенської міської територіальної громади ланки Коростенського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області (ССЛК) (додається).
  2. Завідуючій Коростенським районним відділом ДУ «Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» Тимошенко С.В., начальнику відділу з питань цивільного захисту виконавчого комітету Коростенської міської ради Бошакову О.Г. в місячний термін з дня прийняття цього рішення відпрацювати необхідні документи системи спостереження та лабораторного контролю субланки Коростенської міської територіальної громади ланки Коростенського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області.
  3. Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Коростенської міської ради від 01 грудня 2021 року № 886 «Про затвердження Положення про систему спостереження та лабораторного контролю ланки Коростенської міської територіальної громади територіальної підсистеми єдиної державної  системи цивільного захисту Житомирської області».

 

 

 

Міський  голова                                                          Володимир МОСКАЛЕНКО

 

 

Перший заступник міського голови

Володимир ВИГІВСЬКИЙ

Начальник відділу з питань

 цивільного захисту

Олег БОШАКОВ

Начальник юридичного відділу

Тетяна КАМІНСЬКА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Коростенської міської ради

від 07.02.2024 р. № 62

ПОЛОЖЕННЯ

про систему спостереження та лабораторного контролю субланки Коростенської міської територіальної громади ланки Коростенського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області (ССЛК)

І. Загальні положення

 

  1. Положення про систему спостереження та лабораторного контролю субланки Коростенської міської територіальної громади ланки Коростенського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області (далі Система) розроблено відповідно до Кодексу цивільного захисту України, постанов Кабінету Міністрів України від 09 січня 2014 року № 11 “Про єдину державну систему цивільного захисну”, від 09 жовтня 2013 року № 787 “Про затвердження Порядку утворення, завдань та функцій формувань цивільного захисту”, наказу МВС України від 27 листопада 2019 року № 986 “Про затвердження Методики спостережень щодо оцінки радіаційної та хімічної обстановки”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 24 січня 2020 року №83/34366, та Плану оповіщення та взаємодії оперативно-диспетчерських і чергових служб у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального характеру в частині взаємодії з Коростенського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області, Коростенського районного відділу ДУ «Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України», Коростенського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області, Коростенського районного управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області, 3-го Державного пожежно-рятувального загону Головного управління Державної служби України та виконавчого комітету Коростенської міської ради під час виконання спільних заходів з ліквідації надзвичайних подій (ситуацій), пов’язаних із випадками виявлення, застосування небезпечних хімічних речовин (затверджений міським головою від 24.06.2023 року).
  2. Система створюється з метою:

–  своєчасного виявлення причин, що сприяють у виникненні надзвичайних  ситуацій (небезпечних подій) природного та техногенного характеру;

– завчасного визначення масштабів і характеру можливого розвитку надзвичайних ситуацій (небезпечних подій);

– контролю за станом, природних і техногенних потенційних джерел виникнення надзвичайних ситуацій (небезпечних подій);

– вироблення рекомендацій для прийняття необхідних заходів щодо попередження, локалізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій (небезпечних подій) природного і техногенного характеру, пом’якшення їх соціально – економічних наслідків.

Система є складовою частиною субланки Коростенської міської територіальної громади ланки Коростенського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області.

Координацію діяльності та організаційно-методичне керівництво підприємств, організацій та установ (далі – підприємство), що входять до складу Системи, в усіх режимах функціонування ТП ЄДС ЦЗ здійснює комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій.

Підготовка кадрів (спеціалістів) установ, що входять до Системи, здійснюється під час проходження курсів підвищення кваліфікації, підготовки, навчання та тренування особового складу в спеціалізованих навчальних закладах, Навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області. Набуття практичних навичок здійснюється під час проведення комплексних навчань та перевірок з цивільного захисту, спеціальних навчань та об’єктових тренувань.

 

  1. Склад Системи

 

До складу системи спостереження та лабораторного контролю субланки Коростенської міської територіальної громади ланки Коростенського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області, у межах законодавчо визначених повноважень, у мирний час та в особливий період, входять:

– Коростенське районне управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області;

– Коростенське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області;

– Коростенський районний відділ Державної установи “Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України”;

– Метеостанція м.Коростень Житомирського обласного центру з гідрометеорології;

– підприємства, установи та організації, на базі яких створені диспетчерські служби та пости радіаційного та хімічного спостереження;

– виробничі лабораторії хімічно небезпечних об’єктів, підприємств харчової промисловості, водопровідно-каналізаційного господарства та інших підприємств, установ, організацій.

 

III. Основні завдання Системи

 

  1. Основними завданнями Системи є:

–   збір, обробка та аналіз інформації про потенційні джерела виникнення надзвичайних ситуацій (небезпечних подій) природною і техногенного характеру, а також оперативної інформації про виникнення, і розвиток надзвичайних ситуацій (небезпечних подій);

– прогнозування виникнення можливих надзвичайних ситуацій (небезпечних подій) природного і техногенного характеру та їх наслідків на основі оперативної і прогностичної інформації про стан навколишнього природного середовища, у тому числі небезпечних гідрометеорологічних явищ, а також про забруднення різних середовищ існування та об’єктів на відповідній території;

– виявлення комплексу показників, що характеризують стан джерел техногенної небезпеки і природних явищ. Розробка сценаріїв розвитку надзвичайних  ситуацій;

– розробка та оцінка ефективності заходів щодо попередження та ліквідації надзвичайних ситуацій, а також пом’якшення їх наслідків;

– створення і вдосконалення банку даних за потенційними джерелами надзвичайних ситуацій;

–  лабораторний контроль, що проводиться з метою виявлення та індикації радіоактивного, хімічного, біологічного (бактеріологічного) зараження (забруднення) об’єктів навколишнього середовища, продовольства, питної води, харчової та фуражної сировини.

При забрудненні небезпечними хімічними речовинами:

–  виявлення факту наявності в навколишньому природному середовищі небезпечних хімічних речовин;

– визначення типу та концентрації небезпечних хімічних речовин у навколишньому природному середовищі;

– оцінка небезпеки хімічного забруднення для людей, тварин та навколишнього природного середовища;

– проведення лабораторного контролю повітря, ґрунту, води, продуктів харчування, визначення їх придатності до подальшого споживання та використання.

При радіоактивному забрудненні:

–  контроль гамма-фону у визначених місцях (зонах відповідальності);

– визначення рівня радіоактивного забруднення навколишнього природного середовища: води, сировини та харчових продуктів, продуктів тваринництва та рослинництва;

– оцінка впливу радіоактивного забруднення на людей, тварин та навколишнє природне середовище з метою обґрунтування заходів протирадіаційного захисту;

– проведення лабораторного контролю повітря, ґрунту, води, продуктів харчування, визначення їх придатності для подальшого споживання та використання.

При бактеріальному (біологічному ) зараженні:

– встановлення випадків зараження бактеріальними засобами (неспецифічна  індикація);

– специфічна індикація (встановлення виду збудника) в навколишньому середовищі та в організмі людей і тварин (бактерій, рикетсій, вірусів, грибків та і океанів);

– встановлення виду збудника захворювань рослин (бактерій, вірусів, грибків);

–  проведення лабораторного контролю, експертизи харчових продуктів, харчової сировини, фуражу і води, видача висновків про придатність їх для використання та вживання.

  1. Розрахунково-аналітична група (далі – РАГ) здійснює:

– прогнозування можливої радіаційної і хімічної обстановки ігри аваріях на радіаційно та хімічно небезпечних об’єктах;

– визначення можливих втрат населення при радіаційних та хімічних аваріях;

– отримання даних про метеорологічну обстановку від обласного центру з гідрометеорології;

– збір та узагальнення інформації про фактичну радіаційну і хімічну обстановку від постів радіаційного і хімічного спостереження та диспетчерських служб, оцінка радіаційної і хімічної обстановки та підготовка пропозицій щодо захисту населення у разі загрози та виникнення надзвичайної ситуації (небезпечної події), пов’язаної з викидом у довкілля небезпечних хімічних та радіоактивних речовин;

– ведення карти прогнозованої та фактичної радіаційної і хімічної обстановки;

– підготовка донесень та ведення звітних документів про фактичну радіаційну і хімічну обстановку.

  1. Відділ з питань цивільного захисту виконавчого комітету Коростенської міської ради здійснює:

– організацію радіаційного і хімічного захисту населення і територій;

– забезпечення роботи комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій;

– організацію і здійснення оповіщення керівного складу субланки Коростенської міської територіальної громади ланки Коростенського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області, а також оповіщення та інформування населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій відповідного рівня.

  1. Коростенське районне управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області, 3-ій Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України здійснюють комплекс заходів щодо ліквідації наслідків надзвичайної ситуації (небезпечної події), які включають аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи, які спрямовані на припинення дії небезпечних факторів, рятування житія та збереження здоров’я людей, а також на локалізацію зон надзвичайної ситуації (небезпечної події).
  2. Коростенське районне управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області та його структурні підрозділи у межах законодавчо визначених повноважень здійснюють:

– надання методично-консультативної допомоги, зокрема щодо заходів, спрямованих на збереження життя та здоров’я людей та обмеження використання приміщень, будівель, об’єктів зовнішнього середовища;

– організацію проведення лабораторних досліджень концентрації певних, відомих речовин в атмосферному повітрі, об’єктах зовнішнього середовища, зокрема: харчових продуктах, питній воді, воді поверхневих водойм, ґрунті тощо;

– надання пропозицій щодо необхідних обмежувальних заходів стосовно евакуації населення, обмеження використання приміщень, будівель, об’єктів зовнішнього середовища, необхідності залучення додаткових сил і засобів, потрібних для визначення потенційних загроз, ідентифікації невідомих хімічних речовин, визначення меж вогнища ураження тощо;

– участь в оцінці ситуації після проведених дезактиваційних заходів та можливості використання об’єктів, будівель, приміщень.

  1. Коростенський районний відділ Державної установи “Житомирський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України” у межах законодавчо визначених повноважень здійснюють:

– мікробіологічні, вірусологічні, паразитологічні, санітарно-гігієнічні, токсиколого-гігієнічні, фізичні, радіологічні та інші, дослідження щодо безпеки факторів, що можуть небезпечно впливати на стан здоров’я людини у будівлях, спорудах, на територіях, сировині, продукції, об’єктах виробничого середовища, питній воді, ґрунті, повітрі, біоматеріалів та довкіллі, в т. ч. діагностичні;

–  проведення державного обліку інфекційних захворювань та отруєнь;

– розслідування випадків отруєння з метою встановлення причин їх виникнення, масштабів поширення та надання пропозицій щодо їх локалізації та ліквідації;

– оцінку результатів лабораторних досліджень, підготовку рекомендаційних матеріалів;

– проводить лабораторні дослідження проб певних шкідливих речовин в атмосферному повітрі (пил, оксид вуглецю (СО), вуглекислий газ (СО2), діоксид азота (NО2), діоксид сірки (SO2), аміак (NН3), хлор (СL), формальдегід (СH2O), кислоти, луги, ртуть (Hg)).

  1. Метеостанція м.Коростень Житомирського обласного центру з гідрометеорології у межах законодавчо визначених повноважень забезпечують цілодобове спостереження за гідрометеорологічною обстановкою, доведення прогнозів погоди, штормові попередження на період ускладнення гідрометеорологічної ситуації, спостереження за потужністю експозиційної дози гамма-випромінювання.

Підприємства, установи та організації, на базі яких створені диспетчерські служби та пости радіаційного та хімічного спостереження здійснюють:

– періодичне або постійне радіаційне та хімічне спостереження відповідно до встановлених завдань;

– надання інформації про радіаційну та хімічну обстановку до  розрахунково-аналітичної групи.

  1. Об’єктові лабораторії забезпечують здійснення спостереження та лабораторного контролю, згідно зі специфікою діяльності, за зараженістю (забрудненням) радіоактивними, небезпечними речовинами на підвідомчих територіях, зокрема продуктів харчування, сировини, питної води, джерел водопостачання, повітря, фуражу, рослин та інших предметів.

 

  1. Організація спостережень та лабораторного контролю

 

  1. Радіаційне та хімічне спостереження здійснюється з метою своєчасного надання органам управління субланки Коростенської міської територіальної громади ланки Коростенського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Житомирської області інформації про забруднення навколишнього середовища радіоактивними та небезпечними хімічними речовинами для прийняття рішень щодо реагування на надзвичайні ситуації (небезпечні події), пов’язані з викидом радіоактивних та небезпечних хімічних речовин.
  2. Радіаційне та хімічне спостереження здійснюють:

– диспетчерські служби (далі − ДС) на всіх об’єктах підвищеної небезпеки, які виробляють, використовують, транспортують, переробляють або зберігають радіоактивні та небезпечні хімічні речовини, та включені до Системи;

– пости радіаційного та хімічного спостереження (далі − ПРХС), що створені суб’єктами господарювання на підприємствах відповідно до Порядку утворення, завдань та функцій формувань цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.10.2013 № 787, та включені до Системи.

Залежно від режимів функціонування ТП ЄДС ЦЗ радіаційне і хімічне спостереження здійснюється:

– у режимі повсякденного функціонування − диспетчерськими службами в межах зони відповідальності радіаційного контролю за допомогою стаціонарних приладів щодо перевищення природного радіаційного фону та шляхом візуального контролю щодо появи аномальних явищ (кольорової хмари або підозрілих крапель на фунті, рослинах, поверхнях будівель). Спостереження здійснюється 4 рази на добу: о 05:00, 11:00, 17:00, 23:00;

– у режимі підвищеної готовності, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану − шляхом посилення спостереження із залученням ДС та ПРХС, вимірювання в межах зони відповідальності потужності експозиційної (еквівалентної) дози, визначення типу і концентрації НХР та відбору проб ґрунту води для проведення лабораторних досліджень. Спостереження здійснюється в строки, визначені органами управління ТП ЄДС ЦЗ залежно від обстановки;

– у режимі функціонування ТП ЄДС ЦЗ в особливий період  із залученням ДС та ПРХС згідно з планами цивільного захисту на особливий період.

Радіаційне та хімічне спостереження має включати:

– найбільш максимальне охоплення території, де проживає населення;

– оперативний збір, узагальнення та опрацювання інформації про радіаційну та хімічну обстановку у разі загрози або виникненні надзвичайних ситуацій (небезпечних подій), пов’язаних з викидом радіоактивних та небезпечних хімічних речовин;

– кваліфікований аналіз оцінку радіаційної та хімічної обстановки для прийняття рішень щодо здійснення заходів захисту населення.

 

  1. Здійснення спостережень диспетчерськими службами

 

  1. Радіаційне та хімічне спостереження на об’єкті, який має диспетчерську службу з режимом цілодобового чергування, здійснюється відповідно до пункту 2 розділу IV цього Положення.

З метою здійснення радіаційного та хімічного спостереження на об’єкті складається схеми території у межах зони відповідальності з визначенням контрольних місць для спостереження.

Безпосередньо заходи щодо радіаційного та хімічного спостереження в зоні відповідальності здійснює черговий диспетчер об’єкта.

Під час приймання-передавання зміни черговий диспетчер об’єкта повинен ознайомитися з обстановкою в зоні відповідальності, записами в журналі радіаційного та хімічного спостереження, візуально оглянути цілісність приладів радіаційної і хімічної розвідки та перевірити їх роботу. На кожен прилад має бути інструкція з використання, технічний паспорт та свідоцтво про метрологічну повірку.

  1. У разі встановлення потужності експозиційної (еквівалентної) дози 0,05 мР/год (0,5 мкЗв/год) і вище, появи аномальних явищ (кольорової хмари або підозрілих крапель на ґрунті, рослинах, поверхнях будівель) у межах зони відповідальності або одержання інформації про можливе радіаційне або хімічне забруднення черговий диспетчер об’єкта негайно інформує телефоном керівництво підприємства, чергового Коростенського районного управління ГУ ДСНС України у Житомирській області, 3-го Державний пожежно-рятувальний загін ГУ ДСНС України.
  2. Після інформування диспетчер за допомогою приладів радіаційної і хімічної розвідки та шляхом відбору проб уточнює потужність експозиційної (еквівалентної) дози на місцевості, тип та концентрацію небезпечної хімічної речовини в повітрі, здійснює відбір проб забрудненого ґрунту для досліджень в радіометричній (хімічній) лабораторії, уточнює метеорологічні дані і протягом однієї години надсилає черговому Коростенського районного управління ГУ ДСНС України у Житомирській області та 3-го Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України письмове повідомлення про радіоактивне та хімічне забруднення відповідно до Методики спостережень щодо оцінки радіаційної та хімічної обстановки яка затверджена наказом МВС України від 27 листопада 2019 року № 986.
  3. Надалі інформація про результати радіаційного та хімічного спостереження передається телефоном оперативному черговому Управління з питань цивільного захисту населення та оборонної роботи облдержадміністрації та черговому Головного управління ДСНС України у Житомирській області у терміни, визначені органом управління ТП ЄДС ЦЗ.
  4. У разі введення режимів підвищеної готовності, надзвичайної ситуації та в особливий період диспетчер також передає телефоном інформацію про результати радіаційного та хімічного спостереження до РАГ, у визначені строки.

 

VІ. Здійснення спостережень постами радіаційного та хімічного контролю

 

  1. У режимах підвищеної готовності надзвичайної ситуації та в особливий період до здійснення радіаційного та хімічного спостереження залучаються ПРХС. Норми забезпечення формувань відповідними засобами радіаційного та хімічного захисту визначені у постанові Кабінету Міністрів України від 19.08.2002 року № 1200 “Про затвердження Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю”.
  2. У разі переведення ТП ЄДС ЦЗ у режим підвищеної готовності працівники ПРХС прибувають на підприємство, отримують та перевіряють справність і комплектність приладів радіаційної і хімічної розвідки, засоби в зв’язку та засобів індивідуального захисту.

Для ПРХС з урахуванням конкретних завдань, які уточнюються на період спостережень, завчасно визначаються місця розташування або зони їх відповідальності.

Начальник ПРХС організує радіаційне та хімічне спостереження (уточнює завдання черговому спостерігачу ПРХС, строки проведення спостереження, порядок інформування керівника підприємства, чергового районного управління ГУ ДСНС України у Житомирській області, 3-го Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України, РАГ та заходи безпеки).

  1. У разі реєстрації потужності експозиційної (еквівалентної) дози 0,05 мР/год (0,5 мкЗв/год) і вище, появи аномальних явищ (кольорової хмари або підозрілих крапель на ґрунті, рослинах, поверхнях будівель) у межах зони відповідальності або одержання інформації про можливе радіаційне або хімічне забруднення черговий спостерігач ПРХС негайно інформує телефоном керівництво підприємства, чергового Коростенського районного управління ГУ ДСНС України у Житомирській області, 3-го Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України та РАГ району, на території якого функціонує.

Надалі спостереження на ПРХС здійснюється в порядку, визначеному пунктом 2 розділу IV цього Положення.

 

VIІ.  Організація збирання та оброблення інформації

  1. Інформація про виявлення в об’єктах навколишнього середовища (повітрі, ґрунті, воді, харчових продуктах, харчовій та фуражній сировині) радіоактивних речовин, небезпечних хімічних речовин в кількостях, що значно перевищують фонові значення або гранично допустиму концентрацію, а також отруйних та біологічних речовин, про масові спалахи особливо небезпечних інфекційних захворювань людей, тварин і рослин, про випадки високого забруднення навколишнього середовища передається установами Системи до чергового Коростенського районного управління ГУ ДСНС України у Житомирській області, 3-го Державного пожежно-рятувального загону ГУ ДСНС України.
  2. Для збору, узагальнення та обробки інформації, яка надходить від установ та закладів CСЛК, у період підвищеної готовності, діяльності за надзвичайної ситуації, діяльності у надзвичайному стані створена РАГ з метою своєчасного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

РАГ забезпечується за рахунок виконавчого комітету міської ради відповідними методиками оцінки можливої обстановки, засобами зв’язку, обчислювальною технікою, картами, канцелярським приладдям.

За РАГ закріплені ПРХС, диспетчерські служби та інші установи і організації, які залучаються до CСЛК.

 

VIIІ. Прилади для ведення радіаційного та хімічного спостереження

 

Для ведення радіаційного та хімічного спостереження використовуються стаціонарні або переносні прилади радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю.

Усі прилади повинні бути в робочому стані та регулярно перевірятися у встановлений для них термін. Прилади радіаційної розвідки та дозиметричного контролю повинні бути своєчасно повірені.

За періодичне обстеження приладів та підтримку їх у робочому стані, з числа працівників і об’єкта призначаються відповідальні особи.

Стан роботи та комплектність приладів оцінюється черговими під час приймання чергування.

У разі виходу з ладу приладів радіаційної або хімічної розвідки черговий об’єкта негайно інформує про це відповідальну особу.

На випадок виходу з ладу приладів радіаційного та хімічного контролю на об’єкті може створюватися запас таких приладів, які також підлягають повірці в установлені терміни.

 

 

 

 

 

Заступник міського голови                                 Олександр СИНИЦЬКИЙ

 

 

 

 

 

 

Документи за типом
Регуляторна політикаДокументів: 41 Усі
Чат-бот Гаряча лінія